Garantija

 „Strommen UK Ltd“ patvirtina produktų kokybę ir patvarumą, suteikdami jiems visišką garantiją. Tačiau, jeigu produktus montuoja klientas, už tą žalą, kuri padaryta dėl neteisingai atliktų tvirtinimo procedūrų, atsakingas pats klientas.

Garantijos procedūra: garantinio aptarnavimo atveju, prašome nedelsiant susisiekti su „Strommen AS“. Jūsų bus paprašyta pateikti raštišką prašymą su nuotraukomis ir detalia informacija apie produkto neatitikimą. Garantinio aptarnavimo darbus atliks „Strommen UK Ltd“. Atskira sutartimi galima susitarti, kad remonto darbus atliktų trečioji šalis. Reikalingai informacijai pasiruoškite pirkimo sutartį.

Visiška garantija yra suteikiama produktams, kurie buvo tinkamai naudojami ir prižiūrimi. Reguliari priežiūra užtikrina, kad produkto atsparumas vėjui, triukšmui ir dulkėms nesumažės per ilgą eksploatavimo laiką. Kartą per metus reikia atlikti reguliarią langų ir durų priežiūrą.

Garantinio laikotarpio metu atliekamas produkto remontas nepratęsia pradinio produktui suteikto garantinio laikotarpio.